امید

نظرات 3 + ارسال نظر
دربه چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ق.ظ http://derica.blogfa.com

سلام مرسی که پیشنهادم قبول کردی عکس زیبایست
راهی ست بسوی نووراههای بسوی ظلمت من این برداشت ازش دارم...
موفق باشی

سلام خواهش میکنم؛ ممنونم از حضور مداومت و نظرات خوبت.
شاد باشی

موسا پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ق.ظ http://dirya.blogsky.com/

سلام
خوشحالم که دوباره شروع کردی و امیدوارم این حضورت تداوم داشته باشه.
این همون عکسیه که کیارنگ در موردش صحبت کرد .. چرا مواردی رو که گفت حذف نکردی ؟ .. یادت باشه امسال همه ی انرژیت رو تو ادیت بکار بگیری.. به امید موفقیت.

سلام
از لطفت سپاسگزارم.عدم تداوم حضور من در وبلاگ به دلیل پاک شدن عکسای قبلی به هنگام آپلود کارجدیده که این خیلی اذیت کننده است.
عکس بعدی اصلاح شده شو میذارم.
بازم ممنونم

موسا سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ق.ظ

سلام
اگه یادت باشه من اسم دو سه کتاب رو از کیارنگ گرفتم و تو دفترچه یادداشت شما نوشتم .. اگه ممکنه اون اسمها رو برام بنویس میخوام کتابشو بخرم و بخونم... منتظرم

سلام
حقیقت و زیبایی از بابک احمدی - نشر مرکز
زبان تصویر از کیپس یا کپیس نمیدونم چی نوشته - نشر سروش
میشه خواهش کنم اگه تو بندر پیدا کردین بگین کجا که منم تهیه کنم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد