...

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ق.ظ

mehdi
شنبه 20 شهریور ماه سال 1389 ساعت 09:54 AM
salam..halet khoobe?che webe zibayi dari....mikhastam to ro be ye weblog davat konam....age doos dashti bia...to web mardom sherashono mizaran...va hame lazat mibaran...age khasti toosh ozv beshi behem to ghesmate nazarat benevis....mamnoon
movafagh bashi........
http://blogsher.blogfa.com
پاسخ:

سلام
از لطفتون ممنونم.متاسفانه من شاعر نیستم ؛اما بعضی شعرا رو دوست دارم بخونم.پس به وبلاگتون سر میزنم.

کوروش صداقت چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ق.ظ

کوروش صداقت
پنجشنبه 1 مهر ماه سال 1389 ساعت 00:35 AM
سلام خانم پوراسماعیلی عکاس های زیبای شده ولی چرا اینهم کوچیک هستند درخصوص ادیت عکسهایتان هم خیلی خوب است
http://kooroshsedaghat.blogsky.com
پاسخ:

سلام
ممنونم ؛حقیفتش من از اول با این وبلاگ مشکل داشتم .
سعی می کنم درستش کنم .بازم ممنونم .
شنبه 3 مهر ماه سال 1389 ساعت 00:37 AM

اشرف آرمات چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ق.ظ

سلام فرحناز .عکس ۲و۳ رو دوس دارم. تو هم مث من این شاخه اون شاخه پریدی.سعی کن دسته بندیشون کنی.
پاسخ:

سلام اشرف جان
از نظرت ممنونم .سعی میکنم اصلاحش کنم.سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد