رویدر-۴

نظرات 4 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ب.ظ http://morghsahar.blogsky.com

با درود

بسیار وبلاگ زیبایی داری سعی می کنم از این به بعد بیشتر بهت یر بزنم

از وبلاگت خوشم اومد

ممنونم ؛ من هم سعی میکنم به وبلاگت سر بزنم.مطالب جالبی داری.

دربه جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ق.ظ http://derica.blogfa.com

سلام خانم پوراسماعیل
خیلی زیبا شده خیلی ها اینجا عکاسی کرده اند ولی من تاحالا
ازاین زاویه ی عالی دید شما از( خانه ی قاضی )عکسی ندیده بودم
تبریک میگم قشنگ شده بخصوص اینکه سیاه وسفید هم کار شده...

سلام آقای دربه
خوشحالم که خوشتون اومده و ممنون از حضور گرم و مداومتون

حمید شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ق.ظ http://hamid-ht.blogsky.com

سلام فرحناز خانوم عکس زیبا و جالبیه اون ماهی ها هم توی جزیره لارک گرفتم کنار اسکله از روی اب .

سلام
از لطفت ممنونم و موفق باشی

مهدی پ یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام
مثل همیشه کادر بندی عالیه،سوژه یا بهتر بگم این بنای خاص در نقطه مناسبی از کادر قرار گرفته و کشیده شدن خطوط کناره بنا با این زاویه به طرفین کادر،موجب جذابیت بیشتر عکس شده
کوه هایی که در سمت چپ بنا هستند اما در سمت راست خیر،و نهایتا وجود درختان نخل که در برابر این بنا کوچک به نظر میرسن و این از نگاه بیننده موجب مقایسه بصری بین بنا و درختان نخل که معمولا بلند و تناور هستن میشه،در این حالت،بنا عظمت خاصی پیدا کرده
سیاه و سفید بودن عکس و کنترل مناسب کنتراست،موجب تاثیر بیشتر عکس شده،شاید نور کمتر بود بهتر میشد

نوع نگاه شما به این صحنه و ثبت زیبایتان ستودنیست
لذت بردم
شاد و موفق باشید

سلام
بازم ممنون از حضور به موقع ؛ نگاه دقیقتون و نظرات سازنده تون
پاینده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد