رویدر-۵

نظرات 4 + ارسال نظر
حمید سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ب.ظ http://hamid-ht.blogsky.com

salam farahnaz khanom faaliyateton to akasi kam shode ya hamash mirin roidar -chera mogei ke aks jadid mizary aksaye ghabli baz nemishe

سلام حمید آقا
نه همش نمیرم رویدر؛ گفتم عکسای رویدر کامل بشه و سری بعد برم سراغ عکسای جاهای دیگه.
متاسفانه با این وبلاگ واقعا مشکل دارم و کسی از سازنده ها هم یاری نمیرسونه.سعی میکنم به زودی حلش کنم.ممنون که توجه دارین.

مهدی پ پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام
تصویر زیباییه در عین سادگی خاصی که داره،گویا یک آرامگاه باشه با توجه به تابلو گلی آسیب دیده
پنجره چوبی قدیمی که خیلی زیبا با مستطیل های تیره تزیین شده و سبد حصیری آویزان
اما خب یادگاری های رنگارنگ اینجا هم قسمتی از تاریخ کهن ما شدن !!!
حدس میزنم این مکان یه آرامگاه قدیمی باشه از شخصیتی بزرگ
در همه جای این تصویر زیبایی و سادگی دیده میشه
زیباست،زیباست
لذت بردم
موفق باشید

آقا مهدی سلام
ممنون از اینکه دیدین و نظرتونو نوشتین. حقیقتش اینجا یک خونه قدیمی در یکی از روستاهای شهر میناب - استان هرمزگان هستش به نام خانه قاضی و این هم یک در از درهای اتاقهای داخل خونه بود و کسی راجع به قاب نوشته بالای در نمیدونست.
البته اشکال از من بود که درست تصویر رو تنظیم نکرده بودم وشبیه پنجره به نظر اومده.
بازم ممنون و سپاس

مهدی پ جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام
خیلی ممنونم از توضیحات کامل و خوبتون
خب راستش با توجه به ارتفاع قسمت پایینی در از زمین،من فکر کردم که پنجره ای باشه روی دیوار،چون زمین در عکس دیده نمیشه،ببخشید
تابلوی بالای در رو هم به دلیل وجود دو تاریخ نوشته شده روش،فکر کردم که شاید به عنوان نشانی برای یک مقبره باشه
پس در واقع این مکان هم با عکس قبلی در رابطه هست،خانه قاضی

بازم ممنون از توضیحاتتون

خواهش میکنم .
در پناه حق مانا باشید

دربه یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام بارم که نیستی کجایی؟؟؟؟؟؟؟

سلام آقای دربه
ممنون که بهم سر میزنین.من با این وبلاگ مشکل دارم چون تمام عکسامو لاک میکنه ؛واسه همین خیلی بهش سر نمیزنم.البته امروز واسه عید نوروز ۹۰ یه عکس میذارم.سال نو مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد